top of page

ערכת כרטיסיות לעבודה עם ילדים להורדה!


באינטראקציה עם ילדים וגם עם עצמנו, לא פעם מופיעה התחושה שהיינו רוצים שיהיה לנו מאין מטה קסם כזה, שיאפשר לנו לשחרר את ילדינו מהתנהגות שמעכבת, מפריעה או מחלישה. שיאפשר לנו ברגע לעורר את המיטב שלהם ושלנו. דמיינו לעצמכם, מה היה קורה אילו הייתם מגלים שיש בידיכם אחד כזה כבר עכשיו?


וכדי שתגלו שיש בידיכם כזה מאז ומתמיד ותוכלו ליצור באמצעותו מציאות חיה וקורנת, יצרנו עבורכם ערכה, שתוכלו להיעזר בה כמטה קסם אמיתי - עם עצמכם ועם הילדים אותם אתם מלווים. אנחנו מכנים את מטה הקסם הזה "משפטי חזרה" - אוצר שאין שני לו...


אתם בטח שואלים מהם משפטי חזרה ולמה הם כל כך עוצמתיים?

'משפט חזרה', כפי שאנו מכנים זאת ב'תבנית החינוך המוזהב', הוא כלי יעיל ומשמעותי, המהווה סוג של הכוונה גבוהה. 'משפט חזרה' אפקטיבי, מכיל אמירה המאפשרת למצוא את המצפן הפנימי באופן מהיר ועוזרת לחבור לחוסן ולידיעה בעת הצורך.

זהו כלי מלא תבונה, עם השפעה ארוכת טווח, באמצעותו ניתן לשדר מסר אל דרכי הפעולה הטבעיים של המוח והמערכת האנושית כולה - המסוגלות להדפיס אמירות ערך ולהביא אותן לידיי מימוש.


המרכיבים המהותיים שהופכים אמירה למשנת חיים הם: כמות הפעמים שזה נאמר (החזרתיות), הזמן בו האמירה נאמרת והמטען שנלווה אליה (כזה שצופן בתוכו את האפשרות האמיתית המגולמת בתוך האמירה).

לחצו כאן להורדה של ערכה שלמה, בה תוכלו לעשות שימוש עם עצמכם או הילדים כבר מעכשיו:




--------- 'המרחב לפיתוח חינוך עתידי' מקיים הכשרות עבור אנשים שרצונם להיות מחנכים במובן המלא והעמוק של המילה, ומלווה אותם למסע של חיפוש ולמידה, בכדי להביא לידי ביטוי את הפוטנציאל הגבוה של עצמם ושל ילדים שהם ילוו. https://www.getfutured.net/

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page